Jedynki reklamowane w telewizji i punktach handlowych

Autor: dlahandlu.pl 16 października 2009 15:03

Jedynki reklamowane w telewizji i punktach handlowych

Rozpoczęła się kampania promująca Jedynki - parówki, które dzięki pojedynczemu pakowaniu można przechowywać i spożywać poza domem.

Jedynki oprócz wersji klasycznej dostępne są w wersjach smakowych - z serem i z papryką.
Parówki Jedynki otrzymały wsparcie w postaci kampanii TV (TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV4, TVN, TVN7, wybrane kanały tematyczne) i na ekranach diodowych, materiałów POS w punktach sprzedaży, działań PR i reklamowych, a także akcji w Internecie. Spoty TV będą emitowane do 15 listopada br., zaś pozostałe działania będą kontynuowane do końca roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane