Jesienna kampania Śniadaniowej

Autor: pr 11 września 2017 12:53

8 września wystartował „Wielki konkurs!” Śniadaniowej skierowany do konsumentów, który potrwa do 6 listopada br. Konkurs wsparty jest silną kampanią reklamową.

Od 11 września startują emisje spotów reklamowych w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych. Komunikacja o konkursie pojawi się również w wybranych magazynach konsumenckich, m.in. w Poradniku Domowym, Pani Domu czy Przyjaciółce i w prasie branżowej. Kampanię uzupełnią działania digitalowe oraz materiały POS w wybranych sklepach stacjonarnych. 

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Ma ona przekonać konsumentów, że śniadanie jest podstawą każdego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – to dawka energii na długi czas.

Kreacją kampanii i organizacją konkursu zajęła się agencja Schulz brand friendly.
Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane