REKLAMA
REKLAMA

Jubileuszowe wydanie kalendarza Lavazza

Autor: pr 6 grudnia 2011 10:32

Jubileuszowe wydanie kalendarza Lavazza

Dwudzieste, jubileuszowe wydanie kalendarza Lavazza, który przez minione lata zdążył uplasować się obok takich gigantów jak kalendarz Pirelli, zaskakuje niestandardowym, ekscentrycznym podejściem do tematu.

REKLAMA

- Przyzwyczajeni do tego, że z kart kalendarza dotychczas patrzyły na nas ciała modelek i modeli, powinniśmy przygotować się na radykalną zmianę - podkreśla Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate SA. Tym razem, jedyna w tym gronie modelka, Valerie van der Graaf, zdobi wyłącznie pierwszą i ostatnią stronę okładki.
- Każdego roku eksperymentujemy w kalendarzu Lavazza z nowymi trendami artystycznymi i różnorodną tematyką. W edycji, która jest tak znacząca, postanowiliśmy poprosić wielkich fotografów o stworzenie autoportretów, inspirowanych naszym espresso - wyjaśnia Franceska Lavazza. - Rezultaty są naprawdę ekscytujące - zapewnia.

Zamiast kusząco pięknych modelek, swoją wizję samych siebie zaprezentują światowe sławy fotografii, które w minionych latach realizowały kolejne wersje kalendarza. wudzieste, jubileuszowe wydanie kalendarza Lavazza, to 12 etiud zaskakujących formą i ujęciem tematu. Mikroopowieści z filiżanką aromatycznej, kawy nie tylko w tle.

W długiej historii Mokate jedną z ważniejszych dat pozostanie dzień 1. stycznia 2011 roku. To wtedy firma przyjęła rolę autoryzowanego przedstawiciela Lavazzy w Polsce.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA