Jutrzenka poprawi logo Helleny

Autor: portalspozywczy.pl 20 marca 2009 11:52

- Podjęliśmy strategiczną decyzję, aby, zanim zdecydujemy się na zmianę logotypu, przede wszystkim zbudować na nowo dystrybucję dla Helleny, takiej jaką pamiętają nasi konsumenci. Następny krok to poprawa i unowocześnianie wizerunku. W sezonie 2009 jesteśmy gotowi poważnie zawalczyć o wysoką pozycję Helleny nie tylko w segmencie oranżad, ale w ogóle napojów bezalkoholowych - mówi Magdalena Jędrzejczak, Brand Manager marki Hellena.

Przygotowując portfolio na rok 2009 Hellena dokonała unowocześnienia receptur napojów i rozpoczęła realizację nowego planu marketingowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane