Kampania herbat marki Lipton w piramidkach

Autor: press.pl 9 września 2009 12:40

Koncern Unilever Polska SA rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek cztery orientalne smaki herbat Lipton w piramidkach. Główną platformą komunikacyjną jest strona Nowywymiarprzyjemnosci.pl.


Reklamy informują o loterii "Lipton - orientalna podróż", w której można wygrać jedną z trzech podróży - do Indii, Chin lub Japonii. Ponadto na kampanię składa się kilka wersji reklam w prasie konsumenckiej, podróżniczej i handlowej, materiały POS w punktach sprzedaży i salonikach prasowych Inmedio Cafe, emisja filmów promocyjnych w biurach podróży.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane