Kampania Jacobs Cronat Gold

Autor: wirtualnemedia.pl 18 marca 2010 09:59

Kampania Jacobs Cronat Gold

Pod hasłem ";Złota Kolekcja" rozpoczyna się nawiązująca do kobiecych książek kampania kawy Jacobs Cronat Gold. Akcji z udziałem aktorki Darii Widawskiej towarzyszą działania reklamowe w prasie.

W ramach kampanii w salonach Empik będą organizowane spotkania, podczas których Daria Widawska przedstawi ciekawe książki należące do polskiej literatury kobiecej. Aktorka będzie też prowadzić blog z recenzjami tych utworów w serwisie empik.com/zlota_kolekcja. W najbliższym czasie w ramach akcji zaprezentowane zostaną książki „Siostrzane uczucia" Małgorzaty Domagalik (w marcu), „Lato przed zmierzchem" Doris Lessing (w kwietniu), „Zupa z granatów" Marshy Mehran (w maju) i „Europejka" Manueli Gretkowskiej (w czerwcu). Kampania jest skierowana do interesujących się literaturą kobiet w wieku 25-45 lat ze średnim i wyższym wykształceniem.

Akcji towarzyszą działania reklamowe w prasie obejmujące magazyny lifestylowe oraz tygodniki opinii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane