Kampania kawy Astra w nowym opakowaniu

Autor: wirtualnemedia.pl 3 września 2009 12:38

Pod hasłem "Podwójna natura" rozpoczęła się kampania reklamowa kawy Astra. Akcja obejmuje prasę, radio telewizję i outdoor w Wielkopolsce. Kampania kawy Astra Niskodrażniąca opiera się na claimie "Podwójna natura" rozwiniętym w sloganie "Anielsko delikatna, piekielnie dobra". Jednocześnie przekaz wspiera wprowadzenie na rynek nowego opakowania typu vacuum.

Akcja jest prowadzona w Wielkopolsce, obejmując prasę (m.in. "Naj", "Przyjaciółka", "Vita"), radio, lokalną telewizję, outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, cityscrolle, citylighty, plakaty, standy, roll-upy, ściany pop) oraz nośniki w autobusach. Kampanię zaplanowano na cały wrzesień. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane