REKLAMA
REKLAMA

Kampania Kit Kat Senses skierowana do kobiet ruszyła w telewizji

Autor: wirtualnemedia.pl 18 stycznia 2010 09:35

Prowadzona od połowy grudnia na outdoorze kampania reklamowa batonika Kit Kat Senses objęła właśnie telewizję, prasę i internet. Akcja przebiega pod hasłem "Czas na przerwę. Czas na Kit Kat".

REKLAMA

Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek batonik Kit Kat Senses zachęca do zrobienia sobie chwili przerwy w ciągu dnia. Przekaz - skierowany do nowoczesnych, aktywnych kobiet w wieku 18-35 lat - podkreśla niestandardowy charakter tego produktu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA