Kampania marketingowa marki Bacardi

Autor: pr 17 stycznia 2012 14:22

Kampania marketingowa marki Bacardi

Jesienią 2011 portfolio Bacardi wzbogaciło się o nowy produkt - Bacardi Oakheart. Trunek należy do silnie rozwijającej się kategorii spiced rum. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie sprzedaży w miejscach dystrybucji, kanałach HoReCa oraz wizerunkowa kampania internetowa.

Oakhearta charakteryzuje słodko-ostry, przydymiony smak, powstający w opalanych ogniem dębowych beczkach. Nowy trunek ma wyjątkowo męski charakter. Doskonale nadaje się do mieszania z colą, ale równie dobrze smakuje pity na shoty.

Pojawienie się Oakhearta w portfolio firmy jest odpowiedzią na coraz większy udział rumów typu spiced w rynku światowym. Jest to kolejny krok na drodze rozwoju marki, która od początku swojego istnienia jest numerem jeden w Polsce w sprzedaży rumów oraz numerem dwa na świecie wśród międzynarodowych marek alkoholowych z kategorii Premium.

Launchowi produktu towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa. Oakheart jest promowany zarówno w miejscach zakupu, jak również pojawi się w komunikacji konsumenckiej. W kanałach dystrybucji sprzedaż wspierają materiały promocyjne oraz informacyjne. W ramach aktywności w HoReCa, rozpoczął się program dystrybucyjny wsparty działami samplingowymi, w tym zimowa akcja w Zakopanem rozpoczynająca się 20 stycznia oraz program edukacyjny dla barmanów Experto de ron Bacardi.

Najsilniejszym elementem komunikacji będą działania w internecie, obejmujące serię filmów pod hasłem „Z kamerą wśród mężczyzn". Bohaterami produkcji będą Tytus Hołdys oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz, autorzy znanego videobloga „Lekko Stronniczy". Ich szalone przygody będzie można śledzić na Facebooku oraz Youtube.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane