REKLAMA
REKLAMA

Kampania marketingowa marki Bacardi

Autor: pr 17 stycznia 2012 14:22

Kampania marketingowa marki Bacardi

Jesienią 2011 portfolio Bacardi wzbogaciło się o nowy produkt - Bacardi Oakheart. Trunek należy do silnie rozwijającej się kategorii spiced rum. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie sprzedaży w miejscach dystrybucji, kanałach HoReCa oraz wizerunkowa kampania internetowa.

REKLAMA

Oakhearta charakteryzuje słodko-ostry, przydymiony smak, powstający w opalanych ogniem dębowych beczkach. Nowy trunek ma wyjątkowo męski charakter. Doskonale nadaje się do mieszania z colą, ale równie dobrze smakuje pity na shoty.

Pojawienie się Oakhearta w portfolio firmy jest odpowiedzią na coraz większy udział rumów typu spiced w rynku światowym. Jest to kolejny krok na drodze rozwoju marki, która od początku swojego istnienia jest numerem jeden w Polsce w sprzedaży rumów oraz numerem dwa na świecie wśród międzynarodowych marek alkoholowych z kategorii Premium.

Launchowi produktu towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa. Oakheart jest promowany zarówno w miejscach zakupu, jak również pojawi się w komunikacji konsumenckiej. W kanałach dystrybucji sprzedaż wspierają materiały promocyjne oraz informacyjne. W ramach aktywności w HoReCa, rozpoczął się program dystrybucyjny wsparty działami samplingowymi, w tym zimowa akcja w Zakopanem rozpoczynająca się 20 stycznia oraz program edukacyjny dla barmanów Experto de ron Bacardi.

Najsilniejszym elementem komunikacji będą działania w internecie, obejmujące serię filmów pod hasłem „Z kamerą wśród mężczyzn". Bohaterami produkcji będą Tytus Hołdys oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz, autorzy znanego videobloga „Lekko Stronniczy". Ich szalone przygody będzie można śledzić na Facebooku oraz Youtube.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA