REKLAMA
REKLAMA

Kampania prasowa kosmetyków Iwostin

Autor: wirtualnemedia.pl 19 kwietnia 2010 10:37

Kampania prasowa kosmetyków Iwostin

W prasie i internecie ruszyła kampania edukacyjno-promocyjna marki Iwostin. Akcję pod hasłem „Czy Twoja skóra jest bezpieczna?" przygotowały agencja reklamowa Tippingpoint i dom mediowy Starmedia.

REKLAMA

Kampania podkreśla zagrożenia, jakie niosą ze sobą czynniki zewnętrzne oddziałujące na skórę, oraz informuje, jak minimalizować ich skutki. W ramach akcji pod hasłem „Czy Twoja skóra jest bezpieczna?" na stronie internetowej iwostin.pl udostępniono test diagnostyczny, za pomocą którego można zbadać wpływ czynników środowiskowych na skórę. Jednocześnie kampania promuje podstawową linię tej marki - Iwostin Sensitia.

Akcję wspierają działania reklamowe w prasie kobiecej (m.in. „Twój Styl", „Pani", „Olivia", „Glamour", „Cosmopolitan", „Party"). Kreacją i produkcją kampanii oraz strony iwostin.pl zajęła się agencja reklamowa Tippingpoint, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starmedia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA