REKLAMA
REKLAMA

Kampania promocyjna miodu

Autor: wirtualnemedia.pl 13 marca 2009 12:20

W telewizji, prasie i internecie ruszył drugi etap kampanii informacyjnej "Życie miodem słodzone". Akcja promuje ten produkt, podkreślając, jak duży odsetek Polaków doceniło jego właściwości kulinarne i wzmacniające.

REKLAMA

Rozpoczęty właśnie etap kampanii informacyjnej "Życie miodem słodzone" - prowadzonej przez Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych - ma popularyzować ten produkt przez podkreślanie różnorodności jego odmian, korzystnych cech i długiej tradycji w diecie człowieka i w kuchniach całego świata. Przekaz jest oparty na hasłach "93 proc. Polaków poznało się na wzmacniających właściwościach miodu" i "85 procent Polaków poznało się na kulinarnych wartościach miodu", które opierając się na ubiegłorocznych badaniach opinii Polaków pokazują, jak wielu zwolenników w naszym kraju ma ten produkt.

Kampania zaplanowana jest do września. Środki na kampanię, której budżet wynosi 700 tys. zł, wspierają pochodzą częściowo z programu rolnego Unii Europejskiej i budżetu Polski.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA