Kampania proszku E na outdorze

Autor: epr.pl 9 lipca 2009 11:46

W 10 największych miastach w lipcu promowana jest najnowsza linię produktów firmy PZ Cussons, E-sensitive. Nośniki w sieci City Lejdis zlokalizowane w otoczeniu obiektów usługowo handlowych tj centra handlowe, salony kosmetyczne, drogerie umożliwiają dotarcie z przekazem reklamowym do kobiet, decydujących o marce proszku do prania.

Kampania prowadzona jest na 550 nośnikach sieci City Lejdis w ośmiu największych aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach (GOP), Łodzi, Trójmieście i Szczecinie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane