Kampania reklamowa musów Frucio

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2010 10:58

Kampania reklamowa musów Frucio

Pod koniec lutego ruszyła promocja konsumencka marki Frucio - musów owocowych produkowanych przez STOVIT Group. Akcja "Wilczy apetyt na zdrowe co nieco" potrwa do końca maja.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy zbierać naklejki z wilczkiem Frucio, które będą dołączone do każdego słoiczka musu. 

Promocja będzie intensywnie reklamowana w prasie dziecięcej w formie zabaw z Fruciem. Wsparcie zaplanowane jest w najpoczytniejszych magazynach skierowanych do dzieci takich jak: „Bob Budowniczy", „Auta', „Księżniczka"; „Barbie", „Mój kucyk Pony", „Kubuś Puchatek" i „Power Rangers".

Akcje wspierać będą działania PR oraz degustacje w punktach sprzedaży - w czasie degustacji promotor w stroju wilczka Frucio rozdawać będzie plakaty ze stadionem olimpijskim, a produkty będą wyeksponowane w sklepach na oryginalnych ekspozytorach. Musy będą też łatwo zauważalne na półkach - do słoiczków „Frucio" będą dołączane specjalne zawieszki.

Firma Stovit Group powstała w 1979 roku i jest dziś jednym z głównych producentów przetworów owocowych, takich jak dżemy, konfitury, marmolady, jabłka prażone, czy powidła. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane