Kampania reklamowa przyprawy SmakoMyk

Autor: epr.pl 19 maja 2009 12:47

Launch nowej przyprawy SmakoMyk poszerza ofertę marki WINIARY o zupełnie nowy segment przypraw. SmakoMyk przeznaczony jest głównie do drugich dań, sałatek i przekąsek.

Głównym celem kampanii reklamowej jest zapoznanie konsumentów z nową przyprawą, objaśnienie jej zastosowania oraz zachęcenie potencjalnych użytkowników do wypróbowania SmakoMyka.

Pomysł na spot telewizyjny promujący przyprawę został zaczerpnięty z popularnych programów z udziałem dzieci. Akcja filmu rozpoczyna się w przedszkolu, w którym dziennikarka pyta dzieci - „Co to jest myk?" W dalszej części reklamy otrzymujemy odpowiedź na to pytanie i dowiadujemy się co łączy tajemniczy „myk" ze SmakoMykiem.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane