Kampania reklamowa wody źródlanej - „Mama i ja”

Autor: dla handlu.pl 3 marca 2009 12:43

"Szczęście dla ciebie, zdrowie dla dziecka”. Pod takim hasłem rozpoczyna kampanię reklamową producent naturalnej wody źródlanej Wosana.

Woda „Mama i ja" jest przeznaczona dla dzieci do 12 miesiąca życia i może stanowić bazę do przygotowywania napojów i posiłków dla niemowląt. Komunikat kierowany jest do kobiet w ciąży, matek karmiących piersią oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za zdrowe żywienie maluchów. Działania reklamowe rozpoczyna intensywna kampania internetowa, która potrwa do końca roku. Komunikację uzupełni sponsoring telewizyjny, product placemant, działania promocyjne oraz edukacyjne.

Za strategię, kreację, nadzór oraz opiekę nad całorocznym budżetem marketera odpowiedzialny jest Instytut Rozwoju Reklamy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane