Kampania reklamowa wprowadza markę Muller na polski rynek

Autor: Wirtualnemedia.pl 23 lutego 2009 14:05

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca markę Müller na polski rynek.

Rozpoczęta 16 lutego kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek markę Müller przebiega pod hasłem "Smak płynie z mleka". W akcji wykorzystywanych jest kilka spotów promujących poszczególne produkty tego brandu. Każda z tych kreacji ma formę animacji 3D pokazującej świat mleka zamknięty w opakowaniu Müller.

Kreację kampanii, która obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, przygotowała agencja TBWA\, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane