Kampania wizerunkowa kosmetyków Astor

Autor: epr.pl 20 kwietnia 2009 10:39

Wykorzystująca wizerunek popularnej aktorki Ani Przybylskiej, kompleksowa akcja promocyjna marki Astor prowadzona jest pod hasłem „Wiosna, ach to Ty!".

Wiosenna kampania marki Astor ruszyła w kwietniu. W punktach handlowych sprzedaż produktów marki Astor wspierać będą przygotowane przez agencję materiały POS.

Istotną rolę w kampanii „Wiosna, ach to Ty!" odgrywa konkurs konsumencki, prowadzony na podstronie oficjalnej witryny marki www.swiatastor.pl. Klientki, które dokonają zakupu dowolnego kosmetyku Astor i wezmą udział w konkursie, mogą wygrać jeden z 5 dwuosobowych, weekendowych pobytów w Spa&Wellness w Hotelu Bryza w Juracie lub jeden z 800 zestawów kosmetyków Astor. Kosmetyki otrzymają także osoby najaktywniej biorące udział w internetowym głosowaniu. Konkurs, który aktywizuje skupioną wokół marki społeczność internautek, ma na celu wywołanie efektów sprzedażowych oraz zbudowanie więzi z marką.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane