Kampania wizerunkowa Wyborowej

Autor: dlahandlu.pl 12 października 2009 10:13

Kampania wizerunkowa Wyborowej

Z początkiem października br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Wyborowa. Przekaz kampanii „Wyborowa. W każdej ważnej chwili" opiera się na symbolicznym geście wznoszenia toastu. Za spotkanie! Za ideały! Za sukces! - brzmią hasła kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do celebrowania ważnych momentów w życiu. Kampania obejmuje szereg aktywności w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, sponsoring oraz działania PR.

Elementem promocji konsumenckiej jest strona internetowa www.swiattoastow.pl. Przy zakupie Wódki Wyborowa konsument otrzyma zdrapkę z unikalnym kodem, a po zalogowaniu się na stronie - nagrodę gwarantowaną w postaci przewodnika online o Wódce Wyborowa. Nagrodą główną w konkursie, którego ideą jest stworzenie własnego toastu, jest jedna z trzech wycieczek do Tokio, Paryża i Toronto.

Kampania będzie implementowana w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS. W ramach kampanii Wyborowa kontynuuje cykl eventów pod nazwą "Wyborowa Worldwide Tour" w całej Polsce. Będzie realizowana w 2 etapach. Pierwszy potrwa do grudnia 2009 r., drugi rozpocznie się w lutym 2010 r.

Działania wizerunkowe Wódki Wyborowa potrwają do końca listopada 2009 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane