Kampania wprowadzająca Plusssz Up

Autor: Epr.pl 2 kwietnia 2009 11:11

Kampania wprowadzająca Plusssz Up

Od 1 kwietnia rusza kampania marketingowa dla Plusssz Up - nowego produktu z portfolio firmy Polski Lek. Działania obejmują ATL oraz niestandardowe akcje promocyjne - ambient media, kreatywne formy outdooru oraz eventy.

Kampania wprowadzająca produkt na polski rynek odbywa się pod hasłem „Pozytywna energia". Jest skierowana do młodych osób (core target to grupa wiekowa 20 - 25 lat), żyjących w dużych miastach. W kwietniu w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu i Poznaniu pojawią się formy reklamy w wykorzystujące elementy sztuki ulicznej: vlepki oraz szablony sprejowane na chodnikach. W tych miastach zaplanowano także akcję guerilla marketingu - co tydzień w innym mieście stawiane będą ogromne butelki Plusssz Up, których lokalizacje nie będą wcześniej znane. Z kolei w trzech miastach w kwietniu staną nośniki outdoorowe na podstawach w kształcie butelek, zaś w maju w Warszawie odbędzie się niestandardowy event o charakterze happeningu - w centrum miasta będzie można wspólnie z artystami namalować mural. Ambasadorami produktu zostali trendsetterzy w grupie docelowej - piosenkarka Monika Brodka oraz forograf Błazej Żuławski.

Miks marketingowy przewiduje ponadto kampanię prasową (media kobiece, lifestyle'owe, opiniotwórcze oraz skierowane do mężczyzn) w kwietniu i maju oraz outdoor w 7 największych miastach. Prowadzone będą także działania marketingu szeptanego i kampania w Internecie. Wprowadzenie marki na rynek jest silnie wspierane przez działania public relations, zaplanowane do końca roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane