REKLAMA
REKLAMA

Kampania wprowadzająca Plusssz Up

Autor: Epr.pl 2 kwietnia 2009 11:11

Kampania wprowadzająca Plusssz Up

Od 1 kwietnia rusza kampania marketingowa dla Plusssz Up - nowego produktu z portfolio firmy Polski Lek. Działania obejmują ATL oraz niestandardowe akcje promocyjne - ambient media, kreatywne formy outdooru oraz eventy.

REKLAMA

Kampania wprowadzająca produkt na polski rynek odbywa się pod hasłem „Pozytywna energia". Jest skierowana do młodych osób (core target to grupa wiekowa 20 - 25 lat), żyjących w dużych miastach. W kwietniu w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu i Poznaniu pojawią się formy reklamy w wykorzystujące elementy sztuki ulicznej: vlepki oraz szablony sprejowane na chodnikach. W tych miastach zaplanowano także akcję guerilla marketingu - co tydzień w innym mieście stawiane będą ogromne butelki Plusssz Up, których lokalizacje nie będą wcześniej znane. Z kolei w trzech miastach w kwietniu staną nośniki outdoorowe na podstawach w kształcie butelek, zaś w maju w Warszawie odbędzie się niestandardowy event o charakterze happeningu - w centrum miasta będzie można wspólnie z artystami namalować mural. Ambasadorami produktu zostali trendsetterzy w grupie docelowej - piosenkarka Monika Brodka oraz forograf Błazej Żuławski.

Miks marketingowy przewiduje ponadto kampanię prasową (media kobiece, lifestyle'owe, opiniotwórcze oraz skierowane do mężczyzn) w kwietniu i maju oraz outdoor w 7 największych miastach. Prowadzone będą także działania marketingu szeptanego i kampania w Internecie. Wprowadzenie marki na rynek jest silnie wspierane przez działania public relations, zaplanowane do końca roku.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA