Knorr wspiera kampanią Sosy do warzyw na ciepło

Autor: Marketing Przy Kawie 8 listopada 2013 10:36

2 listopada rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt marki Knorr z portfolio firmy Unilever - Sosy do warzyw na ciepło. Działania obejmują komunikację ATL, BTL i online.

 

Nowa linia produktów to cztery warianty smakowe: Sos serowo-kremowy do brokułów i kalafiora, czosnkowo-serowy do szpinaku, ziołowo-maślany do mieszanki warzyw oraz tradycyjny do marchewki z groszkiem.

Wprowadzeniu sosów na rynek towarzyszy kampania telewizyjna, której twarzą jest Piotr Murawski, szef kuchni Knorra.

 

Działania reklamowe prowadzone są także w prasie branżowej oraz Internecie. Obecność produktów na półkach wskazywać będą materiały POS oraz ekspozycje dodatkowe w sekcji świeżych i mrożonych warzyw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane