Knorrr Nudle promuje się wśród internautów

Autor: epr.pl 17 czerwca 2009 12:36

Marka Knorr Nudle prowadzi kampanię promocyjną. Głównym jej elementem jest konkurs z zadaniami w którego rozwiązaniu pomaga interaktywny film pod tytułem "Przygodożercy, Draka o Makaron". Akcji towarzyszą działania reklamowe w telewizji i Internecie oraz wśród graczy komputerowych. Odbiorcami marki Nudle są osoby młode, które bardzo intensywnie korzystające z Internetu.

- Skuteczna komunikacja e-marketingowa skierowana do tej grupy musi być wielokanałowa, dlatego obok kampanii banerowej, aktywności w sieciach społecznościowych i wyszukiwarkach zdecydowaliśmy na reklamę w grach, która doskonale wpisuje się w strategię tej marki. - mówi Rafał Krzywoszyński, szef domu mediowego Media Direction OMD.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane