Kociołki z Łowicza reklamowane na outdoorze

Autor: epr.pl 11 maja 2009 10:06

Marka ŁOWICZ, należąca do Agros Nova rozszerzyła ofertę innowacyjnej linii produktowej dań gotowych Łowicz Kociołek do syta o trzy nowe warianty: kociołek rosyjski - z wieprzowiną w sosie a la strogonoff i kluskami, kociołek węgierski - z wieprzowiną w pikantnym sosie z ziemniakami, kociołek boloński - z wieprzowiną w klasycznym sosie bolońskim z makaronem spaghetti.

Sprzedaż nowych smaków Kociołka Łowicza wspierać będzie w najbliższych tygodniach komunikacja skierowana do konsumentów: kampania outdoorowa w sześciu największych miastach Polski oraz kampania radiowa, która swoim zasięgiem obejmie dwie sieci ogólnopolskie (RMF FM i Radio Zet) oraz ok. 100 lokalnych stacji należących do 9 ponadregionalnych i lokalnych sieci. Kociołek jest również obecny w internecie: ma również własną stronę http://www.kociolekdosyta.pl , która jest główną platformą komunikacyjną dla specjalnego konkursu. Do udziału w konkursie będzie zachęcała kampania w sieci w formie banerów i linków sponsorowanych, które pojawią się w ok. 300 witrynach internetowych, portalach i na Gadu Gadu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane