Kolejna edycja konkursu marki Nestle Junior

Autor: pr 3 sierpnia 2011 09:27

Ideo Sp. z o.o. organizuje drugą już edycję konkursu „Wygraj z Duszkiem" dla marki Nestlé Junior.

Druga edycja konkursu rozpoczęła się 1 sierpnia i jest efektem udanej współpracy przy organizacji zeszłorocznego programu lojalnościowego „Wygraj z Duszkiem".
W tegorocznej edycji, zdobycie nagród nie jest uzależnione, tak jak poprzednio, jedynie od ilości zebranych kodów kreskowych z opakowań produktu. Aby uatrakcyjnić konkurs, mechanizm został rozszerzony o dodatkowe elementy. Zadaniem internauty będzie dokończenie zdania konkursowego, z których to propozycji Jury wybierze najciekawsze. W trakcie całego konkursu rozdanych zostanie 280 nagród.

W ramach współpracy Ideo zajmuje sję pełną obsługą konkursu wraz z obsługą logistyczną i prawną oraz stworzeniem i utrzymaniem serwisu konkursowego dostępnego pod adresem www.wygrajzduszkiem.pl. Agencja przygotowała również wsparcie reklamowe konkursu w postaci layoutów prasowych i kampanii internetowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane