REKLAMA
REKLAMA

Komandosi promują Coca-Colę Zero

Autor: wirtualnemedia.pl 16 czerwca 2009 09:52

Pod hasłem "To możliwe!" ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero. Akcji w telewizji i internecie towarzyszy sampling puszek tego napoju.

REKLAMA

Kampania reklamowa Coca-Coli Zero pokazuje chłopaka, który rano u swojej dziewczyny zostaje zaskoczony nieplanowaną wizytą jej rodziców i z kłopotliwej sytuacji ratują go komandosi z oddziału specjalnego Coca-Cola Zero. Akcja reklamowa pod hasłem "To możliwe!" od 15 czerwca jest prowadzona w TVN, Polsacie, Discovery, MTV i VIVA, a w najbliższym czasie obejmie internet (formaty video na takich stronach jak onet.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl oraz w komunikatorze Gadu-Gadu, niestandardowe działania m.in. w serwisie Facebook).

Natomiast już od maja w siedmiu największych miastach prowadzony jest sampling minipuszek Coca-Cola Zero, który realizują animatorzy ubrani w bojowe spodnie i wojskowe kurtki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA