PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kompania Piwowarska rusza z kampanią nowego piwa Gingers

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2010 09:48

Kompania Piwowarska rusza z kampanią nowego piwa Gingers

Na rynek trafia imbirowe piwo Gingers w zupełnie nowej odsłonie. Odświeżony gruntownie wygląd butelek i puszek oraz udoskonalony smak mają jeszcze lepiej trafić w gusta nowej grupy docelowej: kobiet po 35. roku życia. Wsparciem dla wprowadzenia odświeżonego Gingersa będzie ogólnopolska kampania telewizyjna i prasowa. Działania wspierające prowadzone będą także za pomocą materiałów POSM umieszczonych w sklepach na terenie całego kraju.

Nową linia butelek, puszek oraz 4-packów posiada czytelny branding i wykorzystuje unikalną ikonę marki - kwiat imbiru. Zmiany te mają zapewnić marce bardzo dobre wyróżnienie się na półce. Również smak Gingersa został dopasowany do potrzeb grupy docelowej.

- Nowy Gingers jest idealną propozycją dla kobiet nieco starszych od konsumentek Redd'sa, które dotychczas nie znalazły dla siebie odpowiedniej marki piwnej ale mają już wyrobiony smak i wiedzą, czego poszukują - powiedział Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

Asortyment dostępnych opakowań Gingersa pozostaje bez zmian. Sugerowane ceny wynoszą odpowiednio: 3,05 zł, butelka zwrotna 0,5l; 3,49 zł, puszka 0,5l; 13,96 zł, 4-pak puszka 0,5 l

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane