Konkurs konsumencki w promocji parówek Jedynek

Autor: dlahandlu.pl 28 stycznia 2010 14:34

Rozpoczyna się druga część kampanii pod hasłem „Parówki Jedynki z najlepszego mięsa", która obejmuje TV (TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV4, TVN, wybrane kanały tematyczne), punkty sprzedaży, prasę branżową oraz Internet (konkurs dla Konsumentów).

 Emisja spotów TV potrwa do 21 marca br. 

Jedynki to parówki pakowane pojedynczo, co ułatwia ich przechowywanie i spożywanie poza domem. Parówki Jedynki dostępne są w wersji klasycznej oraz smakowej
- z serem i z papryką.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane