Konsumenci dobrze oceniają reklamy mleka Wypasionego

Autor: portalspozywczy.pl 15 czerwca 2009 12:00

Mlekovita zleciła firmie Millward Brown przeprowadzenie badań konsumenckich dot. kampanii i spotu reklamującego mleko Wypasione. Ocena wypadła bardzo pozytywnie. - Uważam, że po tej kampanii Wypasione będzie najbardziej rozpoznawalną marką mleka w kraju - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity.

- Doceniony został pomysł, żartobliwa forma oraz zastosowana animacja. Ponadto, konsumenci docenili oryginalność spotu, który wzbudza pozytywne emocje - mówi prezes Sapiński.
- Mlekovita prowadząc kampanie reklamowe swoich produktów przede wszystkim stara się promować markę. Na każdym opakowaniu jest zamieszczone duże logo i chcemy aby każdy produkt był kojarzony z naszą marką. Taką mamy filozofię, aby podmarki były wspierane siłą marki głównej - mówi Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity.

Kampania reklamowa nowego produktu Mlekovity - Mleka Wypasionego ruszyła od początku br. roku. Hasłem przewodnim jest: „Mlekovita najbardziej Wypasione mleko w Polsce".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane