Królik Bugs i Struś Pędziwiatr reklamują Kartoonki Tymbark

Autor: wirtualnmedia.pl 16 czerwca 2009 10:03

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa napoju dla dzieci Kartoonki Tymbark. Akcja wykorzystująca wizerunek bohaterów kreskówki "Zwariowane Melodie" promuje odświeżony wizerunek marki.

W półanimowanym spocie reklamującym napój dla dzieci Kartoonki Tymbark pojawiają się Królik Bugs, Kanarek Tweety, Struś Pedziwiatr, Kaczor Duffy, Diabeł Tasmański i Kot Sylwester znani z kreskówki "Zwariowane Melodie". Przekaz skierowany do dzieci promuje nowe opakowania napoju dostępnego w trzech wariantach smakowych: jabłko-brzoskwinia, malina-jabłko-wiśnia-truskawka oraz truskawka-jabłko-brzoskwinia.

Akcja jest prowadzona w kanałach ogólnodostępnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i dziecięcych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane