Krótkometrażowy musical marki Fanta

Autor: pr 13 lipca 2017 12:11

Krótkometrażowy musical marki Fanta fot. materiały prasowe

Pierwsza w Polsce musicalowa produkcją dla Fanta, reklamującą jej nowe warianty smakowe: Shokata i Malinna. W produkcji występują ambasadorzy marki: Julia Wieniawa, Stuart Kluz-Burton (Stuu), Marcin Dubiel, Adam Zdrójkowski, Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka, Jeremi Sikorski oraz Artur Sikorski. Twórcy w produkcji są zarówno piosenkarzami, tancerzami, jak i aktorami, a ponadto sami jako dział marketingu marki mieli wpływ na jej finalny efekt.

Musical to koncept niezobowiązującej produkcji reklamowej, która łączący to co dla młodych ludzi najważniejsze: taniec, muzykę a przede wszystkim dobrą zabawę. Musical nawiązuje do całorocznej strategii, w której nowi ambasadorzy marki przejęli istniejący dział marketingu. Angażują się w jego działanie oraz zachęcają do współtworzenia kampanii przez swoich fanów. Młodzi tym razem wprowadzają swoich starszych kolegów z działu w swój unikalny, młodzieżowy, a jednocześnie bajkowy świat opisany obrazem i muzyką. 

Musical ma otwarte zakończenie i to oglądający może zdecydować, za którym smakiem podąży. Ambasadorzy poszczególnych wariantów zachęcają do włączenia się właśnie w ich rytm, jedni w bałkański pełen temperamentu ukrytego pod zakrętką Shokaty, inni w elektronicznych rytmach Malinny.

Strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii przygotował dom mediowy MediaCom. Za produkcję Musicalu odpowiedzialny jest dom produkcyjny Makata. Natomiast, za działania promocyjne i obsługę Social Media – LiquidThread.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane