Książęce rusza z kampania reklamową

Autor: pr 19 października 2012 10:46

19 października br. polska marka piwa premium - Książęce - rusza z kolejnym etapem kampanii wizerunkowej wspierającej sprzedaż. Rozpocznie ją emisja pierwszego z kolekcji trzech spotów reklamowych dedykowanych różnym wariantom Książęcego.

Książęce to nowa marka premium w portfelu Kompanii Piwowarskiej. Marka dostępna jest na Polskim rynku od lipca br. Trzy warianty Książęcego wpisują się w aktualny trend rozwoju specjalnych gatunków piwa, obecnie notujących największą dynamikę sprzedaży.

Od sierpnia marka prowadzi intensywne działania budujące trial. W detalu i lokalach gastronomicznych pojawiły się materiały POS. W wybranych sklepach przeprowadzono konkurs konsumencki, w którym nagrodą była lodówka konesera piwa. W lokalach gastronomicznych prowadzona była akcja zachęcająca do kolekcjonowania piwnych doświadczeń z Książęcym. Każde dwa zakupione przez konsumentów warianty tego piwa, marka dopełniała trzecim stylem z kolekcji Książęce.

Każdy ze spotów dedykowany będzie innemu wariantowi piwa Książęce - Czerwonemu Lagerowi, Ciemnemu Łagodnemu i Złotemu Pszenicznemu. Wszystkie trzy filmy zostały nakręcone w Tyskich Browarach Książęcych, w hali najstarszej linii produkcyjnej, tak zwanej „trójki".


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11342

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane