Kupiec z reklamą mobilną konkursu

Autor: pr 19 września 2012 12:58

Kupiec wspiera komunikację konkursu „Co Ty wiesz o ryżu?!" w aplikacji mobilnej Listonic - wygodna lista zakupów. Do wygrania jest 8-dniowa wycieczka do Indii i inne atrakcyjne nagrody. Zachęta do udziału w konkursie wyświetla się pod listą zakupów.

To kolejna kampania wykorzystująca Listonic jako medium do przekazu komunikatu związanego z promocją konsumencką. Kontekst wyświetlania reklamy w aplikacji oraz precyzyjne dotarcie do grupy docelowej przekłada się na wysoką efektywność. Reklama wyświetla się podczas robienia zakupów w miejscu sprzedaży.
Aby wziąć udział w konkursie „Co Ty wiesz o ryżu?!" należy wyciąć trzy kody kreskowe z opakowań produktów marki Kupiec. Następnie trzeba wysłać je na adres organizatora wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Co Ty wiesz o ryżu?!". Konkurs trwa do 10 października 2012 roku.
„Co Ty wiesz o ryżu?!" jest już drugim konkursem firmy Kupiec reklamowanym w aplikacji mobilnej Listonic. Wcześniej, także Nałęczowianka promowała loterię konsumencką przy listach zakupów osiągając czterokrotnie lepszy współczynnik klikalności (CTR - Click Through Rate) niż średnia dla kampanii mobilnych w innych aplikacjach.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane