Łaciate będzie miało wiosenne wsparcie reklamowe

Autor: epr.pl 31 marca 2009 12:37

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL, z myślą o wzmocnieniu wizerunku najcenniejszej swojej marki - Łaciate, rusza z kampanią reklamową mleka Łaciate. Wiosenno-letnia kampania telewizyjna pt „Dobre Łaciate" rozpocznie się w kwietniu 2009 roku i potrwa dwa miesiące.

Kampania wizerunkowa obejmie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN, stacje niszowe i regionalne. Strategia komunikacji jest kontynuacją podjętych w 2008 roku działań mających na celu wzmocnienie pozycji marki Łaciate na rynku i wygenerowanie założonych wyników sprzedażowych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane