Lay's rusza z nową kampanią promocyjną

Autor: dlahandlu.pl/pr 27 stycznia 2011 15:04

Marka Lay's Prosto z Pieca rozpoczyna akcję promocyjną. W prawie 200 sklepach będzie można spróbować wszystkich trzech smaków pieczonych chipsów zawierających 70 proc. mniej tłuszczu. Akcję wspiera kampania telewizyjna.

Marka intensyfikuje działania promujące linię pieczonych chipsów ziemniaczanych „Lay's Prosto z Pieca". Wsparcie obejmuje: konsumencką akcję degustacyjną w super - i hipermarketach; kampanię telewizyjną realizowaną do 24. lutego oraz intensywne wsparcie marketingowe w sklepach handlu tradycyjnego.

Działaniom towarzyszy kampania telewizyjna, która przenosi widzów do fabryki, gdzie powstają przekąski Lay's Prosto z Pieca. Chipsy poddawane są testom „doskonałego smaku". Wynik testu można zobaczyć m.in. w stacjach telewizyjnych tj. TVN, Polsat
i TV4 do 24 lutego. Kreacja spotu zajęło się BBDO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

W sklepach handlu tradycyjnego firma wzmocniła widoczność materiałami POS oraz zwiększyła liczbę stojaków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane