REKLAMA
REKLAMA

Lay's rusza z nową kampanią promocyjną

Autor: dlahandlu.pl/pr 27 stycznia 2011 15:04

Marka Lay's Prosto z Pieca rozpoczyna akcję promocyjną. W prawie 200 sklepach będzie można spróbować wszystkich trzech smaków pieczonych chipsów zawierających 70 proc. mniej tłuszczu. Akcję wspiera kampania telewizyjna.

REKLAMA

Marka intensyfikuje działania promujące linię pieczonych chipsów ziemniaczanych „Lay's Prosto z Pieca". Wsparcie obejmuje: konsumencką akcję degustacyjną w super - i hipermarketach; kampanię telewizyjną realizowaną do 24. lutego oraz intensywne wsparcie marketingowe w sklepach handlu tradycyjnego.

Działaniom towarzyszy kampania telewizyjna, która przenosi widzów do fabryki, gdzie powstają przekąski Lay's Prosto z Pieca. Chipsy poddawane są testom „doskonałego smaku". Wynik testu można zobaczyć m.in. w stacjach telewizyjnych tj. TVN, Polsat
i TV4 do 24 lutego. Kreacja spotu zajęło się BBDO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

W sklepach handlu tradycyjnego firma wzmocniła widoczność materiałami POS oraz zwiększyła liczbę stojaków.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA