Lech Premium promuje się w kinach

Autor: press.pl 11 lutego 2010 09:13

Lech Premium promuje się w kinach

W kinach rozpoczęła się promocja marki piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska), w której wykorzystywana jest interaktywna gra zespołowa zwana human joystick - czytamy w press.pl.

Celem akcji jest wsparcie zimowej promocji konsumenckiej marki Lech Premium pt. "Szczyt wszystkiego". Widownia za pomocą ruchów rąk steruje widocznym na ekranie snowboardzistą. W grę zagrać można przed wybranymi seansami w sześciu kinach sieci Multikino: w Warszawie (Złote Tarasy), Krakowie, Rybniku, we Włocławku, w Bydgoszczy i Elblągu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane