REKLAMA
REKLAMA

Lemon&Nada reklamowane w zależności od pogody

Autor: epr.pl 10 sierpnia 2009 10:47

Kampania reklamowa marki Cappy Lemon & Nada z portfolio Coca-Cola Poland Services, wykorzystująca nietypowe formaty telewizyjne, pojawia się - w zależności od pogody - na ekranach CityINFOtv w warszawskim metrze.

REKLAMA

Na kampanię składają się dwie wersje - na ładną i brzydką pogodę. Ich emisja uzależniona jest od prezentowanej na ekranach prognozy pogody. Sama plansza pogodowa aktualizowana jest cztery razy w ciągu doby, a wraz z nią - spot, który jest przy niej emitowany.

Kampania Lemon&Nada, emitowana w należącym do AMS CityINFOtv, potrwa do końca sierpnia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA