PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lemon&Nada reklamowane w zależności od pogody

Autor: epr.pl 10 sierpnia 2009 10:47

Kampania reklamowa marki Cappy Lemon & Nada z portfolio Coca-Cola Poland Services, wykorzystująca nietypowe formaty telewizyjne, pojawia się - w zależności od pogody - na ekranach CityINFOtv w warszawskim metrze.

Na kampanię składają się dwie wersje - na ładną i brzydką pogodę. Ich emisja uzależniona jest od prezentowanej na ekranach prognozy pogody. Sama plansza pogodowa aktualizowana jest cztery razy w ciągu doby, a wraz z nią - spot, który jest przy niej emitowany.

Kampania Lemon&Nada, emitowana w należącym do AMS CityINFOtv, potrwa do końca sierpnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane