Letnia kampania Jupi

Autor: epr.pl 2 czerwca 2009 09:59

W okresie letnim od czerwca do sierpnia marka Jupi (Hoop Polska) rusza z kampanią outdoorową, będzie również obecna w kinach i w Internecie. Czerwcowa kampania outdoorowa marki obejmie 300 billboardów oraz 500 citylightów w ośmiu największych miastach Polski.

Również w czerwcu ruszy silna ośmiotygodniowa kampania Jupi w 21 kinach sieci Multikino oraz czterotygodniowa kampania 31 kinach Cinema City i Helios.

Marka Jupi jest także jednym ze sponsorów „Summer Promo" w Cinema City. W kinach tej sieci planowane są również akcje samplingowe. W ramach letnich aktywności, na stronie www.jupiland.com, Jupi zaplanował promocję konsumencką, ściśle nawiązującą do spotu. Każdy z uczestników może zaprojektować koszulkę przy pomocy narzędzi udostępnionych na stronie, trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone. Nagrodami są notebooki, zaproszenia do kina oraz koszulki ze zwycięskimi projektami. Promocja będzie również wspierana w interencie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane