Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona

Autor: pr 18 września 2012 09:25

Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona

W związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu „Bad" marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25" oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od początku września br.

Rozpoczęcie współpracy Pepsi z Michaelem Jacksonem przebiegło równolegle z wydaniem jednej z jego najpopularniejszych płyt - „Bad". Globalna kampania marki Pepsi wraz z Estate of Michael Jackson oraz firmą Sony Music związana jest z 25 rocznicą wydania tego bestsellerowego albumu. Z okazji jubileuszu płyty zaprezentowana zostanie specjalna edycja krążka, pod tytułem „Bad 25". Marka Pepsi przygotowała również limitowaną serię trzech puszek z wizerunkiem Michaela Jacksona, która trafiła na polski rynek z początkiem września br. Obecnie produkt dostępny jest także m.in. w Chinach i Stanach Zjednoczonych. Docelowo jubileuszowa edycja puszek trafi na półki sklepowe w 20 krajach na terenie Azji, Ameryki Południowej i Europy.

W związku z kampanią, Pepsi przygotowała również szereg atrakcji dla swoich fanów w Social Media.  Już wkrótce na profilu marki na Facebooku będzie można wygrać cenne nagrody nawiązujące do najnowszej inicjatywy Pepsi celebrującej twórczość Michaela Jacksona.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane