REKLAMA
REKLAMA

Lipton Clear Green z konkursem internetowym

Autor: epr.pl 2 czerwca 2009 10:05

Pod hasłem 'Małe grzeszki' rozpoczął się konkurs internetowy realizowany dla marki Lipton Clear Green. Za opracowanie koncepcji oraz kreację odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

REKLAMA

Celem konkursu jest komunikacja benefitów płynących z picia zielonej herbat oraz budowanie wizerunku herbaty Clear Green, która pobudza i jednocześnie oczyszcza organizm, pozwalając na odzyskanie wewnętrznej równowagi po wcześniejszych „pokusach".

Akcja skierowana jest do kobiet studiujących lub pracujących, które podążają w kierunku aktywnego i zdrowego trybu życia, i potrzebują „oczyszczenia".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA