Lipton Clear Green z konkursem internetowym

Autor: epr.pl 2 czerwca 2009 10:05

Pod hasłem 'Małe grzeszki' rozpoczął się konkurs internetowy realizowany dla marki Lipton Clear Green. Za opracowanie koncepcji oraz kreację odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Celem konkursu jest komunikacja benefitów płynących z picia zielonej herbat oraz budowanie wizerunku herbaty Clear Green, która pobudza i jednocześnie oczyszcza organizm, pozwalając na odzyskanie wewnętrznej równowagi po wcześniejszych „pokusach".

Akcja skierowana jest do kobiet studiujących lub pracujących, które podążają w kierunku aktywnego i zdrowego trybu życia, i potrzebują „oczyszczenia".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane