Lisner promuje się hasłem: Zdrów jak ryba

Autor: wirtualnemedia.pl 19 października 2009 09:56

W listopadzie 2009 roku startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Lisner pod hasłem "Zdrów jak ryba".

Grupą docelową komunikacji są kobiety i mężczyźni w wieku od 30 do 55 lat, aktywni zawodowo, zamieszkujący średnie i duże miasta.
Kampania swoim zasięgiem obejmie prasę (kobiecą, męską, lifestylową i opiniotwórczą), nośniki outdoorowe (billboardy 6x3, które pojawią się w 11 największych aglomeracjach m.in. na Śląsku, w Warszawie i Trójmieście) oraz wybrane portale informacyjne i społecznościowe.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane