Łowicz rusza z kampanią reklamową nowych sosów

Autor: pr 8 lutego 2013 09:47

Z początkiem lutego startuje miesięczna kampania wspierająca włoskie sosy Łowicz. Informacje o sosach inspirowanych klasyczną kuchnią włoską pojawią się w prasie i Internecie.

Reklamy prasowe wykorzystywane w rozpoczynającej się właśnie kampanii włoskich sosów Łowicz powstały w oparciu o nową platformę komunikacyjną marki. Na poszczególnych layoutach oprócz zdjęć opakowania produktów znajdują się wizualizacje potraw przygotowanych z użyciem sosów włoskich oraz tekst podkreślający jakość składników.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklamy będą emitowane w lutym w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych: Twój Styl, Viva, Claudia, Gala, Olivia, Wysokie Obcasy, Avanti, Glamour, Pani, Zwierciadlo, Uroda oraz magazynach o życiu gwiazd: Party, Show, Flesz.

 

Reklamie prasowej będzie towarzyszyła kampania internetowa prowadzona w portalach horyzontalnych oraz w bardziej sprofilowanych serwisach tematycznych. W kampanię czynnie będą zaangażowani blogerzy. Informacje o sosach włoskich i pomysły na ich wykorzystanie w kuchni pojawią się na łamach znanych blogów kulinarnych.

 

Kampania została poprzedzona warsztatami kulinarnymi, w których wzięli udział blogerzy kulinarni i miłośnicy tradycyjnej kuchni włoskiej. Warto podkreślić, że w styczniu w ramach kampanii rozpoczął się konkurs internetowy na najlepszą stylizację dań z wykorzystaniem sosów Łowicz. Konkurs dla blogerów prowadzony jest w serwisie Durszlak.pl i potrwa do 18 lutego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane