Ludwik i Florovit promowane w Internecie

Autor: epr.pl 25 maja 2009 10:42

Firma INCO-VERITAS, właściciel takich marek jak Ludwik, AutoMax, Azofoska, Florovit, z początkiem maja rozpoczęła kampanię reklamową w Internecie. Działania te mają na celu promocję produktów z grup produktowych Chemia gospodarcza, Nawozy.

Do zadań Web Search Factory Polska należy przygotowanie strategii działań w Internecie, prowadzenie kampanii reklamowej w wyszukiwarkach i sieci partnerskiej, copywriting tekstów na strony docelowe kampanii, analityka oraz traffic management.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane