REKLAMA
REKLAMA

Ludwik i Florovit promowane w Internecie

Autor: epr.pl 25 maja 2009 10:42

Firma INCO-VERITAS, właściciel takich marek jak Ludwik, AutoMax, Azofoska, Florovit, z początkiem maja rozpoczęła kampanię reklamową w Internecie. Działania te mają na celu promocję produktów z grup produktowych Chemia gospodarcza, Nawozy.

REKLAMA

Do zadań Web Search Factory Polska należy przygotowanie strategii działań w Internecie, prowadzenie kampanii reklamowej w wyszukiwarkach i sieci partnerskiej, copywriting tekstów na strony docelowe kampanii, analityka oraz traffic management.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA