REKLAMA
REKLAMA

Makro angażuje się w edukację klientów

Autor: portalspozywczy.pl 2 kwietnia 2009 13:22

- W dobie burzliwego rozwoju produkcji żywności masowej, "taniej", czy fast food, coraz ważniejsza staje się sprawa problemu pod hasłem "żywienie a choroby cywilizacyjne" - zwraca uwagę Jerzy Wierzbicki, prezes Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego.

REKLAMA
Spożywanie w krajach o wysokim stopniu uprzemysłowienia produkcji żywności, dużych ilości dodatków konserwujących, poprawiających smak, oraz barwę zaczyna być znaczącym problemem. - W Europie, ale także powoli i w Polsce rozwijają się jako alternatywa nurty slow food, rolnictwo ekologiczne, rolnictwo integrowane, żywność naturalna i tradycyjna. Generalnie jest realizowana nowa strategia przemysłu spożywczego "food for live" - mówi Wierzbicki.

Zdaniem prezesa PZPBM, nadszedł czas, aby zintensyfikować, oraz skoordynować działania w kierunku edukacji polskiego konsumenta, aby mógł on dokonywać świadomych wyborów w oparciu o aktualną wiedzę. - Zależy nam na poprawie jakości żywności i żywienia. W ramach programu "Partnerstwo - Edukacja dla jakości żywności i żywienia" mamy zamiar doprowadzić do konsekwentnie prowadzonych działań w tym kierunku - podkreśla Wierzbicki.

Z inicjatywy naukowców z SGGW oraz sieci Makro Cash & Carry startuje program "Partnerstwo - Edukacja dla jakości żywności i żywienia".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA