MAKRO reklamuje nową politykę cenową

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2010 15:32

MAKRO reklamuje nową politykę cenową

W lutym MAKRO Cash & Carry rozpoczęło ogólnopolską kampanię reklamującą nową politykę cenową. Akcja promocyjna skierowana jest do profesjonalnych klientów hurtowni, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej.

W styczniu 2010 MAKRO Cash & Carry wprowadziło nową politykę cenową obejmującą gwarancję stale najniższych cen dla najważniejszego asortymentu oraz nowy system bonusowy. Kampania reklamująca nową strategię swoim zasięgiem obejmuje prasę, radio, outdoor i Internet. Motywem przewodnim jest charakterystyczny różowy pies - strażnik najniższej ceny.

Kampanią objęto prasę branżową adresowaną do przedsiębiorców z sektora handlowego. Spoty radiowe można natomiast usłyszeć m.in. w Radiu ZET, Radiu Eska, Złotych Przebojach czy RMF FM. Kampania outdoorowa obecna jest na terenie większych miast w Polsce, w których znajdują się hurtownie MAKRO - billboardy z hasłem „Ja tu pilnuję najniższej ceny" zawisły przykładowo w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu czy Lublinie. Kampania objęła swoim zasięgiem również Internet - portale ogólne (np. Onet.pl) i biznesowe (np. Bankier.pl, Gazetaprawna.pl, Twoja-firma.pl).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Patrycja G. 2010-03-14 16:20:24

    Wielka kampania reklamowa by przyciągnąć nowych klientów - ale w praktyce, by udowodnić np. że cena jest tańsza w lokalnej hurtowni to muszę kupić towar na fakturę i jechać do MAKRO by kupić ten sam towar, a wtedy zwrócą mi różnicę w cenie - nie obniżą ją na półce !!! - logistycznie dla przedsiębiorców to jest bez sensu, nikt nie będzie kupował w jednej hurtowni, by kupić (nawet jak zwrócą różnicę) w drugim sklepie - na to liczą panowie od socjotechniki sprzedaży.



    Poza tym MAKRO - mimo, iż mam złotą kartę - straciło miano hurtowni - wszystko można kupić na sztuki i ceny jak na HURT są dość wysokie, poza promocją ciężko jest coś kupić na dobrym rabacie.

    Nowy system bonusowy - jak się dowidziałem na własnym przykładzie - jest też sprytnie przemyślany. W MAKRO jeśli pisze że: dostajesz przy zakupie 2 opakowań np.20% to dostajesz rabat tylko na zakupy "parzyste"

    (czyli jak kupisz 101 opakowań za 100 dostajesz rabat 20%, a za tą sto pierwszą sztukę płacisz normalnie bez rabatu)

    Jeśli pisze, że dostajesz 25% za 8 sztuk podpasek Always - kupując np. 15 sztuk to: za 8 dostajesz rabat, a za te 7 już NIE - należy pamiętać w takim wypadku aby kupić np: 16, 24, 32 ...by dostać obiecany rabat w innym wypadku - jesteś OKROJONY z rabatu

    Myślę, że takie postępowanie jest mocno przemyślane - bo - rabaty są liczone na końcu faktury !!!! byś się nie zorientował i nie doliczył udzielonych rabatów.

    W każdej innej hurtowni, rabat obowiązuje powyżej DANEJ ILOŚCI - czyli każda większa ilość podpasek powyżej 8 szt. (np. w Selgrosie), a cena po rabacie jest już widoczna na rachunku.



    Można powiedzieć, że Makro prowadzi politykę marchewki i kija , daje promocje , ale na nieparzystych zakupach bezwzględnie "skubie" klienta. Jeśli tak ma wyglądać nasza współprace i dbanie o klienta hurtowego - to ja dziękuję.

    ...i pytam czemu każda promocja ma w sobie przysłowiowego HAKA na klienta ???



    (przypomina mi się reklama telefonów - rozmowy za darmo, a abonament za 1 zł - JAK TO PIĘKNIE BRZMI - tylko, że - rozmowy za darmo - tylko do tej samej sieci i to o północy, przez 2 godziny, a abonament za 1 zł tylko przez pierwszy miesiąc !!! a potem PŁACZ i PŁAĆ )

    Patrycja G.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane