Mały Głód zachęca do nowego smaku serka Danio

Autor: dlahandlu.pl 16 kwietnia 2010 10:39

Mały Głód zachęca do nowego smaku serka Danio

Agencja Young & Rubicam przygotowała spot związany z wejściem na rynek nowej wersji smakowej serka homogenizowanego z portfolio Danone'a - Danio z kawałkami czekolady.

Scenerię - panoramę Warszawy - stworzono z fotosów i tekstur. Cały spot powstał w studiu, z użyciem potężnego blue boksa (obróbka obrazu, która polega na zamianie tła o w miarę jednolitym, niebieskim kolorze na inne, dowolnie wybrane obrazy; w tej samej technologii powstają np. scenerie do serwisów informacyjnych w telewizji).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane