Marka Fortuna w nowych opakowaniach

Autor: pr/dlahandlu.pl 10 października 2013 09:45

Marka Fortuna w nowych opakowaniach

Jesienią Fortuna (Agros-Nova) będzie sukcesywnie wprowadzać swoją nową identyfikację wizualną. Projekt nowych opakowań jest wynikiem zmiany strategii marki, której ideą jest podkreślanie naturalności i zdrowia płynącego z produktów przygotowanych w oparciu o same owoce i warzywa, bez zbędnych dodatków takich jak: cukier, sztuczne barwniki czy konserwanty.

 

Odświeżone opakowania wyróżniają się spośród konkurencji estetycznym i przejrzystym wzornictwem. Kolorem wiodącym nowego designu jest biel, na której czytelnie umieszczone zostały wszystkie niezbędne komunikaty podkreślające nową strategię marki.

Na samej górze opakowań, nieco wyżej niż wcześniej, znajdzie się odświeżone i uproszczone logo marki. Dzięki temu na opakowaniach zyskano więcej miejsca na prezentację owoców i warzyw oraz informację o smaku, umieszczoną na czarnym panelu.

W październiku w odświeżonych opakowaniach 1 l do sprzedaży trafią soki pomidorowe i najważniejsze owocowe. W listopadzie i grudniu - pozostałe smaki dostępne w kartonie 1 l oraz wszystkie produkty w szklanych butelkach 0,3 l.

Zmiana szaty graficznej nie obejmuje wszystkich linii dziecięcych oraz wprowadzonej w maju linii napojów 0,5 l - które zostały wdrożone w opakowaniach zgodnych z nową strategią marki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane