REKLAMA
REKLAMA

Marka Hoop Cola zmienia swój wizerunek

Autor: portalspozywczy.pl 7 kwietnia 2009 14:32

"Odkręć się na innych" to hasło nowej kampanii marki. Hoop Cola zmieniła również opakowanie: logo, etykietę oraz butelkę. Nowy wizerunek powstał w wyniku badań konsumenckich przeprowadzonych w drugiej połowie 2008 roku.

REKLAMA

 Najważniejsze elementy nowej kampanii to działania ATL promujące Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków oraz nowa odsłona serwisu internetowego marki.

Wprowadzeniu nowej platformy komunikacji towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej Hoop Coli - nowe logo oraz nowa ikona marki, nowy kształt butelki i etykiety, a dodatkowe warianty Hoop Coli posiadają polskie oznaczenia „bez cukru" oraz „z cytryną".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA