Marka Hoop Cola zmienia swój wizerunek

Autor: portalspozywczy.pl 7 kwietnia 2009 14:32

"Odkręć się na innych" to hasło nowej kampanii marki. Hoop Cola zmieniła również opakowanie: logo, etykietę oraz butelkę. Nowy wizerunek powstał w wyniku badań konsumenckich przeprowadzonych w drugiej połowie 2008 roku.

 Najważniejsze elementy nowej kampanii to działania ATL promujące Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków oraz nowa odsłona serwisu internetowego marki.

Wprowadzeniu nowej platformy komunikacji towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej Hoop Coli - nowe logo oraz nowa ikona marki, nowy kształt butelki i etykiety, a dodatkowe warianty Hoop Coli posiadają polskie oznaczenia „bez cukru" oraz „z cytryną".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane