Marka Polski Cukier rusza z kampanią reklamową

Autor: pr 1 grudnia 2011 13:10

Pod hasłem „Słodkie chwile...nie tylko od Święta" Krajowa Spółka Cukrowa S.A. rozpoczęła intensywną kampanię reklamową swojej flagowej marki Polski Cukier

Kampania ma charakter wizerunkowy a jej motywem przewodnim jest okno z pejzażem zimowym, które w oryginalny sposób tworzy nawiązanie pomiędzy cukrem pudrem i śniegiem.

Głównym nośnikiem kampanii jest outdoor, w tym billboardy, citylighty oraz autobusy. Wsparciem działań są nośniki w warszawskim metrze i wysokonakładowa prasa oraz magazyny dla pań, m.in. Tele Tydzień i Olivia.

Outdoorowa kampania ma charakter regionalny - obejmuje swoim zasięgiem duże miasta: Warszawę, Toruń, Bydgoszcz, Lublin oraz miejscowości w których znajdują się Oddziały KSC S.A.: Malbork, Nakło, Kruszwica, Werbkowice, Krasnystaw i Dobrzelin.

Działania reklamowe wspierające markę Polski Cukier potrwają do końca grudnia 2011 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane