REKLAMA
REKLAMA

Marka Żywiec organizuje kolejny konkurs konsumencki

Autor: pr 8 stycznia 2013 13:07

Jeszcze do 13 stycznia 2013 roku potrwa konkurs „Lepiej Żywca" organizowany przez markę Żywiec. Aktywacja konsumencka, będąca częścią nowej kampanii reklamowej, której celem jest prezentowanie bardziej dynamicznej, otwartej i pomysłowej twarzy marki, spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem Polaków.

REKLAMA
Akcja rozpoczęła się 19 listopada 2012 r. i potrwa do 13 stycznia 2013 r.. Konkurs cieszy się ogromną popularnością. Uczestnicy nadsyłają średnio ponad 11 tysięcy haseł dziennie. Na 10 dni przed zakończeniem akcji do jury spłynęło ponad pół miliona lepiejów! Stronę internetową marki odwiedziło w tym czasie blisko 660 tysięcy osób, z czego ponad połowa to użytkownicy, którzy zajrzeli na nią po raz pierwszy. W konkursie do rozdania jest łącznie 112 iPhone'ów 5 oraz 560 kart upominkowych sieci Empik.

„Lepiej Żywca" jest kontynuacją wcześniejszej, doskonale przyjętej kampanii marki - „Pokaż język". Dzięki pierwszej odsłonie słownych potyczek udało nam się znacząco zbliżyć do konsumenta, co znalazło swoje bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży. Akcja była bardzo dobra, ale wiemy, że zawsze może być lepiej, czego przykładem jest najnowsza aktywacja Żywca. Polacy doskonale przyjęli zabawę słowem, a tak fantastyczne wyniki przerosły nasze oczekiwania - tłumaczy Marcin Filipiak, kierownik marki Żywiec.

Jeszcze do 13 stycznia na stronie www.zywiec.com.pl na wszystkich chętnych czekać będą wyjątkowe zadania, polegające na stworzeniu lepieja zgodnie ze wskazówkami jurora sędziującego zmagania w danym dniu. Słowne potyczki ocenia jury w składzie Monika Brodka, Stanisław Tym, Marek Raczkowski oraz Tymon Tymański - każdy z nich obdarzony jest ciętym językiem, posiada dużą dawkę dystansu, a co najważniejsze - polszczyzną posługuje się świetnie i z dowcipem.

Lepiej to gatunek literacki stworzony przez Wisławę Szymborską. Standardowo składa się  z dwóch wersów, z których pierwszy zawiera absurdalny wybór i zaczyna się wyrazem „Lepiej" (lub „Lepszy", „Lepsza" czy „Lepsze"), a drugi słowem „niż" lub „niźli".
Z przymrużeniem oka pokazuje alternatywę dla pewnych rzeczy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA