Marki piwne ruszają w tour po Polsce

Autor: epr.pl 13 maja 2009 12:55

W ramach obchodów Międzynarodowego Roku Piwa marka Tyskie wyruszyła w tour po Polsce. Obejmie on blisko 70 miejscowości i trwać będzie 5 miesięcy - od maja do września. Działanie ma charakter wizerunkowy, a jego głównym celem będzie przybliżenie konsumentom idei Międzynarodowego Roku Piwa.

Wszyscy, którzy odwiedzą Tyski Festiwal Piwa będą mieli okazję m.in. spróbować smaków kilku piw zagranicznych, zapoznać się z procesem produkcji i usłyszeć piwne ciekawostki i anegdoty. Partnerami Międzynarodowego Roku Piwa są trzy międzynarodowe festiwale piwne: japoński - „The Great Japan Beer Festival", kanadyjski - „Toronto's Festival of Beers" i niemiecki - „Internationales Berliner Bierfestival".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane