Maybelline szuka w internecie liderek

Autor: wirtualnemedia.pl 10 kwietnia 2009 09:32

Maybelline New York rozpoczyna drugą edycję internetowego konkursu na trendsetterki. Kryterium rywalizacji jest aktywność w specjalnie uruchomionym serwisie.

Rywalizacja polega na zbieraniu punktów przyznawanych za zapraszanie znajomych, pisanie bloga, dodawanie zdjęć i linków, umieszczanie komentarzy na forum oraz rozwiązywanie zadań pojawiających się na stronie. W pierwszej edycji konkursu wzięło udział ponad 500 tys. internautek, z których 5 tys. otrzymało tytuły ambasadorki marki Maybelline.

W serwisie udostępniono też działy City Guide, w którym internautki mogą wskazywać najlepsze ich zdaniem miejsca w Polsce na zakupy, imprezę i weekendowy relaks, oraz Look Book, w którym znajdują się materiały wideo prezentujące rady specjalistów od makijażu z Nowego Jorku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane